sobota, 23. julij 2022

Res veš, kje si?

Prepričana si, da veš, kje si.
Tam, pač, v Ljubljani.
A to ni res, edina prava si
v moji srčni strani!
Kakšno mesto, ceste, hrup in smrad…
Kamorkoli se podajaš,
edino jaz imam te rad,
in v meni edino zares obstajaš!
 
Prepričana si, da veš, kje si.
Tam, kamor ti poštar nosi.
A tam, ko se dan v noč prevesi,
ne vedo niti kako si!
Kakšna stanovanja, hiše, gneča…
Kamorkoli pot ti krene,
v meni sanjava si, hrepeneča,
v meni si – del mene!
 
Nikjer, nikomur ni te prave,
nikjer tvoje oči sanjave
ne zmorejo se vsaj za hip prižgati,
kjer mene ni, so brez globine,
v prazno dan za dnem jim mine,
le meni zmorejo vesolje dati…
 
Nikjer, nikomur prepoznana,
premajhna zate je Ljubljana,
svoj svet imaš, v njem tvoje so širjave,
z menoj dospevaš do veselja,
z menoj ti je edina želja,
so zgolj z menoj podobe tvoje prave!
 
Prepričana si, da veš, kje si.
Kjer sonce sije, oblak pa trosi.
Ne, ne, tam te ni,
te moja duša v sebi nosi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar