sreda, 20. julij 2022

Neštetokrat

Rad te imam, kot vedno prej,
rad te imam, tudi v naprej,
ker te ne znam sploh ne imeti,
rad te imam, tu ni meja,
rad te imam, moja si vsa,
le tebi si želim goreti…
 
Si ti s seboj me napolnila,
iz sebe vame se razlila,
ko neke si poti iskala,
v mene si dospeti znala,
z menoj si se toplo odela,
ti v meni je udobno dano,
saj prav mehko ti je postlano,
v meni ti si zaživela…
 
Rad te imam, si moj navdih,
rad te imam, neštet moj stih
v tvojih očeh iskrivo sveti,
rad te imam, prežet s teboj,
rad te imam, vsak hip sem tvoj,
do sreče daješ mi dospeti…
 
In čakam, da zbudiš se, vstaneš,
da zopet me mehko objameš,
da znova poješ in zasiješ,
da me pojiš in da me piješ,
neštetokrat mi je premalo,
za en sam hip mi ni zastati,
te hočem spet med zvezde dati,
tam zate mesto je ostalo…

Ni komentarjev:

Objavite komentar