ponedeljek, 25. julij 2022

Ne, ne, bom kar po svoje, naprej!

Po neki razpravi mi je »strokovna« delavka svetovala, da naj, v izogib nekim težavicam, sprotnim, preneham komunicirati z mojo Mišo, in jo preneham voditi k sebi, takrat, kadar želi priti…
 
Sicer ne vem, kaj se tej »strokovni« delavki plete po betici, vem pa, da ima zgolj – betico! Betico, nezmožno razumevanja nekih, povsem osnovnih, stvari, ker…
 
Če moji Miši obrnem hrbet, takrat jo, s tem, prepustim, na milost in nemilost, stanju, v katerem se je znašla. Pomeni, da bo, iz dneva v dan vse manj moje Miše, dokler ne bo povsem izginila, nekam v podzavest. Da, ob določenih slučajih se lahko pripeti, da iz podzavesti tudi vstane, spet zaživi, a v vmesnem času se (še bolj) lahko pripeti to, da bo moja Miša, brez podpore, katero ima v meni, hodila po sebi nezdravih, škodljivih poteh…
 
Ker moja Miša izraža željo po najinem komuniciranju, po najinem, resda občasnem, druženju, to pomeni, da te stvari – potrebuje! Da ji vse to pomaga, v njenem boju, ki se, trpeče, odvija, v njej, v vsakem trenutku njenega življenja. In – da bi ji samo zaradi tega, da sebe razrešim nekih težavic, odtegnil roko? Bentiš, pa taka butasta »strokovnost«! Jaz namreč želim, da moja Miša ponovno vstane, da ponovno dospe do življenja, kakršnega je smela živeti do Malčičinega rojstva, do življenja polnega volje, zagona, načrtov, nasmehov, zadovoljstva!
 
Ne pomaga nobena šola, nobeno učenje, tam, kjer – ni razuma! Še več, ne samo, da ne pomaga, takšno šolanje celo neposredno škoduje, saj producira »strokovnjake«, ki vsebin, o katerih so se učili, sploh niso zmožni razume(va)ti! Pa s svojim »razumevanjem« lahko samo škodo delajo!
 
Šola brez razuma = NIČ! Razum brez šole pa zmore, pa še kako zmore! Ne nazadnje – kdo pa je Teslo učil, kateri »strokovnjaki«, da je dospel do tega, česar vsi ostali niso ne videli, ne kot možnost, realno, dopuščali… vse dotlej, seveda, ko je njihovim čutnim zaznavam, očem, ušesom dokazal, da obstaja nekaj, do česar nagonska pamet nikoli ni zmožna dospeti.
 
Bom jaz kar delal tako, kot počnem. Ne nazadnje, tudi jaz se nisem šolal za terapevtsko dejavnost, a sem prav zahvaljujoč logiki, razumu, in poznavanju tistega naravnega, uspel odpraviti ji takšne težave… katerih vsi poprej niti zaznali niso, čeprav so bile izjemno težke, kaj šele, da bi se jim zmogli zoperstaviti! Ja, je moja Miša, v svoji osnovi, tako intelektualno močna, da kljub svojim težavam, še vedno, presega, občutno, mišljenjske zmožnosti občestva!

Ni komentarjev:

Objavite komentar