nedelja, 24. julij 2022

Vem, nočeš mi slabega

Vem, nočeš mi slabega, a trpim.
Zaradi tebe, zaradi tega, kar te tare.
In trpim, in nenehno v strahu živim,
da vrnejo zgodbe se stare…
 
Ne bom še sto let, jih malo imam,
ki dala se bodo živeti,
brez tebe v nasmehu živet jih ne znam,
NE DAJ MI PREHITRO UMRETI…
 
Brez tebe mi ni, brez tebe boli,
in tebi želim se dajati,
le jaz, tu izbire drugačne sploh ni,
le skupaj sva zmožna obstati…
 
Vem, nočeš mi slabega, a je tako,
da, zlahka, mi z mukami strežeš,
znaš mi zatemniti vse, sonce, nebo,
znaš biti, da muk me odvežeš…
 
Te nočem na tleh, ne zmorem tega,
jaz tebe bi gledal veselo,
nikdar ne boš srečna brez duše, srca,
nikdar ti ne bo v praznem pelo!
 
Vem, nočeš mi slabega, a ni lepo,
vse to, kar se zdaj mi odvija,
ko zrem, kar NE zreti želi si oko,
takrat me vztrajno pobija…
 
TE PROSIM, z dna duše, ki v mukah živi,
poskušaj ME spet ZAČUTITI,
nekoč, ko ugasnejo moje oči,
ne boš več imela kam priti…
 
Bi rad nekaj let še, vsaj, doživel,
s teboj, da jesen se obnese,
ne vem sploh do kdaj bom lahko še trpel,
da me v nepovrat ne odnese…
 
Vem, nočeš mi slabega, a je tako,
da v slabem mi je do vratu,
dokler te ob meni, in zame, ne bo,
prav vse mi zna iti po zlu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar