sobota, 23. julij 2022

Potrebujem te objeti!

Potrebujem te objeti!
Brez tebe moj rad te imam trpi.
Brez tebe ne zmorejo živeti
želje, sanje, moje oči…
 
Potrebujem te nasmejano!
Tako lepa si, kadar žariš!
Brez tvojih nasmehov mi veselje ni dano,
z njimi mi voljo za biti budiš!
 
Potrebujem te prižeto!
Tvojo željo po moji bližini.
Brez tebe je vse prekleto,
prav vse, do konca, se razblini…
 
Razen bolečine, razen trpljenja.
Razen želje po tebi, in zate.
V tebi, s teboj se vse začenja.
Brez tebe izžete vse moje so trate…
 
A rade dehtele bi, rade kipele,
želijo si tebe na njih spet nazaj,
da bi te hranile, v cvetove odele,
porajale tvoje radosti sijaj!
 
Potrebujem te objeti!
Da te s seboj toplo ovijem,
da znova nama je začeti,
ko se s teboj v eno zlijem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar