sobota, 30. julij 2022

Včeraj…

Točno opoldne sem dospel po njiju. Parkiral sem v senci, in odprl vsa vrata, da se notranjost avtomobila nekoliko ohladi. Počakal sem, da je odzvonilo, v zvoniku bližnje cerkve, nato pa sem poklical. Bili sta že na poti…
 
Prikazali sta se izza ovinka, hodeči po bregu navzdol, in skril sem se za grm. Nato sem začel izkazovati Lilin in moj »razpoznavni znak« - oponašal sem oglašanje sove. Ko je Malčica zaslišala, to, se je v hipu »vkopala«, ter se začela obračati krog in krog, iščoč me. Na koncu se je obrnila v pravo smer, le da me, začudena, ni in ni mogla videti, pa…
 
Ko sem stopil na plano, da me je zagledala, takrat – obraz ji je zažarel, vse do neba, stegnila je ročici in začela teči proti meni. Previdno, resda, zaradi brega, a kljub temu. Počasi sem ji stopal naproti in bližje kot sva si bila, bolj se je slišal njen »mene, mene«. Da prevedem: vzemi me!
Kakopak, čim je bilo mogoče, že se je znašla, široko nasmejana, v mojem naročju!
A to še ni vse…
 
Razbojnica ne mara biti utesnjena, in do včeraj je protestirala, in se jokala, vsakokrat, kadar sva jo dajala v avtomobilski stolček, in jo pripela s pasom. Včeraj pa - sedaj je že ugotovila, kam gre, ko tata pride k njej, in je prenesla posedanje in pripenjanje z nasmehom. In je celo dve tretjini vožnje zdržala na mestu, preden se je skušala skobacati »na svobodo«. A jo je takrat mamica animirala, pa je zneslo vse do cilja.
A to še ni vse…
 
Dvakrat sva se igrala v bazenu. Prvič vsaj uro, da je bila koža na prstih že dobro zgubana. Pa sva šla ven, in je mama pripravila malico. Sedli smo k mizi. Malčica, kakor vedno, na čelu, na svojem klip-klap stolčku, mamica na njeni levi, jaz na desni strani. Med jedjo se je obrnila k meni, nasmejana, stegnila roko proti meni in izustila svoj »tata«…
Sem jokal? Neumno vprašanje! Seveda, da sem, samo enkrat se namreč zgodi, da ti dete prvič reče tata!
Ampak to še ni vse…
 
Miša moja, HVALA! Včeraj sta mi spremenili v – sončen dan! Obe, in tudi ti, celo – zlasti ti! Čemu? Ne, o tem pa ne bom razlagal, to zmoreš (za)čutiti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar