sreda, 27. julij 2022

Že dve leti

Že dve leti, skorajda, čakam, trpim,
da smel bi te znova objeti,
da sonce mi vzide, da zopet zasveti…
Očitno preveč si želim.
 
Že dve leti ni mi poljuba imet.
Ne slutiš, kako je boleče.
Še zlasti, ker ni ti moteče.
Čeprav si v tebi želi poletet…
 
Že dve leti skuša zaman moj dotik.
Verjemi, še v dlani je žgoče,
medtem, ko v meni vse joče…
Spomini prepolni drugačnih so slik.
 
Ja, vem, mi zapišeš, trpljenje razkriješ.
Ja, vem, da bližine si moje želiš,
da greješ me in da s seboj me topliš…
A kaj, le še bolj s tem me v žalost oviješ.
 
Dejala si drugim, da bil sem tiran,
obenem te moja toplina ohranja…
Da komaj čakala si, da stečeš stran,
a zdaj prav daljava ti dušo razganja…
 
Ne maram te sile, teh krutih težav,
ki rušijo, ki vse kazijo,
ob njih mi le up je, zaenkrat, ostal,
da zopet v mir nek zaspijo…
 
Zavedam se, da sem v tebi močno,
da vse to ti dušo razjeda…
In prav radi tega še bolj je hudo,
imam, kar ne-moje izgleda…
 
Že dve leti, skorajda, za dnevom dan,
ob moji se muki naslaja.
A tu si, je tebi moj prostor oddan,
in topel za tebe ostaja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar