sreda, 20. julij 2022

Crkavava

Oba crkavava sedaj. Brez mene ti, brez tebe jaz.
In hrepeniva po nazaj, medtem pa čas reže v obraz.
Oba nesrečna, in boli. Obema dalja kruta.
Iz dneva v dan, ničesar ni, oba povsem razsuta.
Drug v drugem vedno sva bila. Drugače zdaj, še vedno.
Prej pravljica, in sonce, cvet, zdaj pa samo nevredno.
Ti meni most, in tebi jaz, zdaj kakor dva bregova.
Nikamor ne popeljejo, ta, neka pota nova.
Oba crkavava. Čemu? Življenje mimo teče.
Odnaša vse, ne bo nazaj, ostaja le kar peče.
Ti meni in jaz tebi dih. Zdaj dihava s težavo.
Kar rado vleče v širen svet, izkaže se nepravo.
Nikdar bilo tako hudo, kot prav sedaj se kaže,
in tisto, kar v prsih ždi, nikoli se ne laže!
Bil dolgih let nasmeh vladar, zdaj ga pa ni več zreti.
Kaj praviš, mar se je zaman podal v praznem mreti?!
Oba crkavava sedaj. Brez mene ti, brez tebe jaz.
Če bolje je, potem povej – kje srečen je zdaj tvoj obraz?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar