nedelja, 24. julij 2022

Želim si najinih objemov!

Letela si, nekoč, v objem,
topila si se vsa v njem,
nekoč v objemu si gorela,
zdaj dolgo že objema ni,
ni niti iskre iz oči,
vse mrzla sila je vzela…
Vem, glas tvoj, tu in tam, dospe,
še vedno tebi sem vse,
a kaj, ko ni ti dano smeti,
da, znova, k meni poletiš,
da se mi daš, se prepustiš,
da hočeš me v objem odeti…
 
S teboj zdaj upam, in trpim,
kot ti, poprej nazaj želim,
a mi v neznanem je čakati,
se reši vse ali podre,
up zaživi ali umre,
od česa dano bo jokati,
mar radost šine iz oči,
ali le solza, ki pekli,
vse kar imam, je zdaj bolj tuje,
si tu, a hkrati me motriš
kot da bližine se bojiš,
čas ne preda se, še kljubuje…
 
Saj ni, počasi, ped po ped,
gre najin svet ponovno v red,
a kaj, ko tu si le občasno,
kaj je takrat, ko mene ni,
katere mikajo smeri,
mi je boleče več kot jasno…
In tudi vem, da se boriš,
ker znova si z menoj želiš,
a kaj, ko sila je neznana,
pa drugega bolj malo vem,
kot to, da se mi dan za dnem
odpre, ob vseh ostalih, rana…
 
Letela si, nekoč, v objem,
topila vsa si se v njem,
zdaj dolgo že objema ni,
ni niti iskre iz oči…

Ni komentarjev:

Objavite komentar