torek, 19. julij 2022

Zgolj nek - zgolj

Sem bil v Prlekiji, turizem, s kmetije,
je farmo prašičjo imel gospodar,
naj sonce tam sije, naj dež se razlije,
tam zrak ti daruje poseben nek dar…
 
Klobase, salame, pašteta, zaseka,
ma, vse, kar želodcu odlično se zdi,
a ko greš iz hiše, te dobro useka,
pač, farma je farma, občutno smrdi…
 
Razmišljal, takrat sem, le s čem bi se dalo,
primerjati pristen, prašičji nek smrad,
kar hitro se mi je spoznanje prižgalo,
z vsem česar jaz nimam, še malo ne, rad…
 
Hinavščina sodi med takšne »odlike«,
zahrbtnost, lažnivost, pač, sprijenost vsa,
prav bedne so tiste, dvonoge vse, slike,
ki nimajo duše, vesti, in srca…
 
Svinjak je potreben, se tega zavedam,
od kod le klobase sicer bi bile,
a sprijenost sleherno, že ko pogledam,
želodec obrača se, k ustom mi gre…
 
Ko deco sem vzgajal, sem jih v Človeka,
uspelo mi je, pa četudi sem kriv,
da zdaj jim značaj je velika prepreka,
se z občimi bo vse do smrti boril…
 
Kljub temu povem ti, ker se ne poznava,
no, ti vsaj o meni ničesar ne veš,
takrat, ko nanesla priložnost bo prava,
da z mano deliti nek prostor, čas greš,
 
takrat nič za hrbtom, ne laži, hinavi,
ker jaz bi popolnoma drugo vse rad,
želodec šibak je, in vedno mi pravi,
da kjer ni klobas, tam ne prija mu smrad…

Ni komentarjev:

Objavite komentar