sreda, 27. julij 2022

Je v maski nekoč…

Nekoč v dlaneh mi nebo je ležalo,
je sonce sijalo, so zvezde žarele,
nekoč ni mi pota v prazno peljalo,
in želje so vse zaživeti mi smele…
 
Nekoč ti ob meni, in ni več težave,
ki znala zavreči nek čas bi v zaman,
pogled že v oči tvoje, tople, sanjave,
skrbi, v trenutku, pobegnejo stran…
 
Nekoč v enem smelo nenehno je biti,
ničesar med nama, kar zna bremenit,
le tisto, kar sveti, kar zmore topliti,
kar zmore nek svet, tak za dva, okrasit…
 
Kje zdaj ta nekoč je, le kam je utekel,
ga iščem, a videt nikjer ga več ni,
morda se le v masko je neko oblekel,
grozljivo, in temno, da v njej le straši…
 
Morda mi ga dano nekje bo ujeti,
če se mu približam, da ne ubeži,
ujeti ga in temno masko mu sneti,
da znova v nasmehu ob meni boš ti…

Ni komentarjev:

Objavite komentar