sreda, 16. marec 2022

Kaj hoče pes, kadar je?

Obči »vedo«, da »pes hoče mir, kadar je«, še več, ta mir celo potrebuje. Potemtakem – stran od posode!
Nekateri vedo, da je moč psa »zdresirat«, da se ne bo na (NJIM) neljub način odzval, kadar v hranjenje posežejo.
Nisem pristaš »dresiranja«, ker – »dresura« ni nič drugega, kot to, da nekomu ubiješ NJEGOVO voljo, pa – če ubijaš voljo, potem »ubijaš« tudi njenega imetnika (ga siliš, da postane to, kar ni po-svoji-volji)…

Jaz »cucka« nisem prav nič »dresiral«, daleč od tega, sem mu pa nekaj drugega naredil – »samo« porodil sem njegovo zaupanje!
In še danes, ta »cucko« (in se Tisa popolnoma enako izkazuje, do mene), krepko raje vidi, da segam v NJEGOVO posodo, in mu dam za jesti iz roke, ker na ta način dobi še nekaj več, kot samo hrano. Dobi mojo prisotnost, mojo pozornost, dobi – mene.
 
Priznam, ob takšni zadevi se znajdem v hudih dvomih! Preprosto, ne vem, če Tar in Tisa, morda, nista psa, ali pa obči tudi tako preprostih zadev ne razumejo…




Ni komentarjev:

Objavite komentar