sreda, 9. marec 2022

Moje inflatorno delovanje

Nekoč je obstajala vsakoletna prireditev, imenovana Borza humorja. Potekala je na temeljih javnega natečaja, namenjena je bila satiri. Organizirala jo je Občina Rogaška Slatina.
 
Na tej Borzi sem redno sodeloval, le – če se ne motim – prvi dve leti sem preskočil, ker zanjo še nisem vedel.  In sem že takrat, ko sem zapisoval besedila, katera bom poslal, na natečaj, malodane z gotovostjo vedel, da bom odšel tja – po nagrado.
Pa ne radi tega, ker bi kogarkoli poznal, med organizatorji, ali znotraj več članske komisije, ki je izbirala najboljše, daleč od tega. Tudi, načeloma vsaj, nihče ni mogel vedeti, tam, vse do tedaj, dokler niso razvrstili prispevkov, o tem, kdo je/so avtor/ji istih, ker – prispevke smo »podpisovali« s šiframi, medtem ko smo morali osebne podatke posredovati v ločenih ovojnicah…  pač pa – ko se že nekaj časa ukvarjaš, z nečim, denimo, v tem primeru, s satiro, pa ko že nekaj časa. v medijih, objavljajo tvoje zapise, pa ko taiste primerjaš z nekimi drugimi, ni vrag, da slej ko prej ne dospeš tudi do tega, da zmoreš ugotoviti neke razlike, na primer v kakovosti, pa… ja, s časom tudi do tega dospeš, da se ZAVEŠ lastnih OBJEKTIVNIH zmožnosti (potemtakem nisi po obče domišljav), zgradiš neko samozavest (op.p. samozavest, za razliko od domišljavosti, temelji na samokritičnosti!), in na njenih temeljih ni težko realno presojati, o marsičem…
 
In je prišlo tudi do tega, da sem v okviru ene izmed teh prireditev (zahvaljujoč »podpisovanju« s šiframi) – dospel do dveh nagrad, izmed treh. In takrat, ko sem prišel na oder po nagrado za prvo osvojeno mesto (delili so jih »od zadaj naprej«, od tretjega mesta proti prvemu), me je župan, predstavnik organizatorja, možakar, ki je vedel tudi o mojih poprejšnjih udeležbah, v šali povprašal: Pa kaj vi res mislite vse nagrade pobrati?!
 
Po zaključeni prireditvi je prišlo do nadaljevanja večera, v nekem zaokroženem omizju. In takrat sem županu povedal, tudi v šali, da ne vem, če bi vse pobral, ker – dokler nagrade ne upoštevajo inflacije, dokler so iz leta v leto enaki zneski namenjeni nagrajenim, do tedaj se kaj takega sploh ne splača…
 
In, glej ga zlomka: naslednje leto spet Borza, spet jaz in nagrada, spet zaokrožena družba, po prireditvi, in župan: Letos smo zvišali vrednosti nagrad, ker smo upoštevali mnenje g. Vošnjaka…
 
Ja, in na ta, konkreten način, sem tudi sam prispeval, resda posredno, a kljub temu, k – inflaciji!

Ni komentarjev:

Objavite komentar