nedelja, 6. marec 2022

PPP - predvolilno prikazovanje pokvarjenosti

Ko bi Orvel karkoli vedel o »človeštvu«, potem svoje Farme ne bi namenil prikazovanju razmer v Sovjetski zvezi, v času trajanja Stalinove diktature, pač pa bi pisal o vseh bikih in kravah, kakopak, tudi volih, pa o konjih in oslih in – predvsem o svinjah, ki preplavljajo ves planet…
 
Hipotetičen primer: JAZ sem predsednik vlade. In sem, JAZ, že kar nekaj časa, predsednik vlade. Sedaj pa so »pred vrati« volitve…
 
Kakopak, JAZ si še vedno želim biti predsednik vlade, ker sem s tem, ko sem dospel na položaj, dospel tudi do možnosti, da JAZ SAMEMU SEBI omogočam določeno ugodje, določene pravice, od plače, do pokojnine, ki bo vse prej kot zgolj povprečna.
 
JAZ sem dober, celo zelo dober. Pomagam ljudem. Resda pri tem delam razlike, pa…
Od prvega dne, ko sem dospel na položaj, pomagam tistim, ki so MENE volili, tistim, ki z MENOJ sodelujejo, ki MENE podpirajo, tistim, brez katerih JAZ ne bi bil – predsednik vlade!
Izpolnjujem jim razne želje, celo zaposlujem jih, povsod, kjer zmorem in največ v – državnem aparatu! Ta »aparat« je že prej bil pogolten, in je sedaj še toliko bolj pogolten, obenem še toliko bolj NEUČINKOVIT, kajti JAZ sem v njem, dodatno, zaposlil kopico nesposobnega, nemoralnega, zabitega DREKA, ki se je tam, v aparatu, znašel samo zaradi tega, ker MENE podpira.
 
JAZ sem že nekaj časa predsednik vlade. Prisegel sem, da bom delal v dobro države kot celote, potemtakem v dobro VSEH njenih državljanov, ne glede na to, če so MOJI ali niso MOJI…
In sedaj, tik pred volitvami, sem se spomnil na to, da – obstajajo tudi NE-MOJI državljani. In sem sklenil, da tudi njim pomagam. Pa jim, v podobah ENKRATNIH akcij lajšam življenje, čeprav…
 
KO bi bil JAZ umen, in sposoben, pa, obenem, moralen, potem bi, že v prvih dneh, kar sem zasedel položaj, stopil k »energetikom« in jim takole dejal: vlada bo znižala trošarine, vi pa boste znižali cene, da bodo lahko VSI državljani ceneje kupovali elektriko, vodo, plin, olje, bencin, drva… In ne samo to – ker bodo energenti cenejši, bodo cene morali znižati tudi vsi tisti, ki proizvajajo, in pri proizvodnji (ali transportu proizvedenega) uporabljajo te energente, pomeni, da bodo nižje tudi cene kruha, mleka, sadja…
 
KO bi bil JAZ umen, sposoben, moralen, bi, takoj za tem, naredil red v državnem aparatu. In bi iz njega pometal ves drek, katerega sem takisto JAZ zaposlil. In bi poskrbel za to, da bi v tem aparatu ostali samo sposobni in prizadevni, takšni, ki bi se zavedali tega, da plačo prejemajo zato, da delajo v interesu države, in VSEH državljanov. In bi mi bilo merilo sestavljenosti tega aparata sposobnost, moralnost, umnost zaposlenih, in ne to na čigavi strani so, ali (ne) podpirajo MENE! In, verjel ali ne – na dolgi rok bi VSI začeli podpirati MENE, ko bi videli, da se VSEM zvišuje njih standard, da so VSEM okoliščine živetja boljše. Vendar…
Za kaj takega moram biti, JAZ, najprej UMEN, posledično tudi SPOSOBEN in MORALEN!!! To pa je že…
 
Poglejmo, če sem (in še vedno to počnem) res pomagal, tistim, katerim pomagam že odkar sem na položaju. Zapisovalec tega zapisa trdi, da JAZ nikomur drugemu NISEM pomagal, kot zgolj SAMEMU SEBI = MENI. Pa še to le na kratek rok (dolgoročno gledano me bo MOJE izkazovanje lopnilo po glavi)! Čemu tako trdi?
Preprosto: tem, katerim »pomagam«, njim v bistvu zgolj PLAČUJEM njihovo zvestobo MENI za nazaj, in KUPUJEM njihovo zvestobo MENI za naprej. Pomeni, da nisem, JAZ, noben dobrotnik, pač pa le PRERAČUNLJIV, POKVARJEN trgovec, ki ve, da mora nekaj dati, če želi (še več) prejemati, SEBI, ZASE!
KO bi bilo možno, da bi JAZ bil predsednik vlade kar tako, brez volitev, in se MENI nihče ne bi upiral, takrat tudi tem, katerih glasove kupujem, ničesar ne bi dal, bi vse ZASE obdržal!
 
Kako pa pomagam tem, ki jim dajem deset evrov, da bodo, ob zvišani ceni električne energije lažje živeli (koliko časa, deset dni, mesec?).
Takole je s tem: tudi NJIH, njihove glasove KUPUJEM, da bi volili ZAME, MENE, da bi JAZ ostal na položaju, s katerega lahko SEBI dosegam, ZASE poskrbim! In, absurd…
NE dajem jim, JAZ, svojega denarja, daleč od tega! NE dajem jim niti državnega denarja! Od kod bi država imela nek svoj denar, ko pa sem (tudi) JAZ poskrbel, pred leti, za to, da je ostala praktično brez gospodarstva, brez virov ustvarjanja denarja. Dajem jim, JAZ, denar, katerega sem si JAZ, v imenu države, IZPOSODIL. Dajem jim, JAZ, denar, katerega morajo ONI že tako in tako vračati in vrniti. Dajem jim, JAZ, tistih deset, dvajset, trideset evrov, ki so zgolj DROBTINICE v odnosu do 20.000 evrov dolga, kolikor NJIM (vsakemu državljanu, tudi dojenčku) »pade na glavo«, katere bodo oni morali vračati, ker sem JAZ tako nesposoben, da sem njim vire ekonomske samostojnosti spodkopal, da sem njim dolgove na glavo naložil, da njih volje, želja, pričakovanj ne uresničujem… sedaj pa želim, JAZ, da me tudi v bodoče imajo kot predsednika vlade, ki bo, FORMALNO, delala za vse, dejansko pa – zgolj za MENE, za MOJE interese!
 
Kakopak, MENI je v tolažbo to, da NISEM EDINI, daleč od tega, katerega pojmi, predmeti, fotelj, miza, telefon… pokvarijo, da je večina takšnih, kakršen sem JAZ. Nagonska, BUTASTA! Pa celo vidijo, nekateri, v teh podkupovanjih, s katerimi se izkazujem, JAZ, neko MOJO pomoč, in dobroto… ki pa je daleč od dobrote, je izključno njeno nasprotje! Po principu kar-je –MENI-dobro-mora-biti-dobro-vsem… svet je kakršnega vidim, ne glede na to, če so oči edino sredstvo mojega ugotavljanja, in če za njimi ni drugega kot – živalska pamet!
 
Človek, dokler bodo nagonska bitja obvladovala TVOJ svet, svet razuma, svet etičnih norm ( = civiliziranosti), svet odkritij ( = tehnologije), do tedaj ne pričakuj ničesar drugega, kot to, da boš živel v SVINJAKU, v katerem bodo, po osnovnih zakonih Narave, močnejše svinje bolje prosperirale kot – šibkejše, prav tako svinje!
 
V NORMALNEM svetu, v svetu RAZUMA, ta in takšen JAZ ne bi dospel niti na položaj predsednika krajevne skupnosti, kaj šele, da bi desetletja predstavljal del gorovja nakopičenega dreka, katero samo sebe imenuje za »politično elito«!

Ni komentarjev:

Objavite komentar