Pomnim
številne razprave, potekale so v okviru tiskanih medijev, in so v njih številni
pridodajali svoja mnenja, tudi »strokovnjaki«, razprave, povzročene z nekim
neljubim dogodkom, s posilstvom neke ženske.
Takrat
se, kakopak, še ni vedelo o tem, da je dvonožnost-v-oblačila-odevajoča-se
sestavljena tako iz nagonskih, kakor tudi iz razumskih bitij… in se tudi danes
ne ve, vsaj uradno, in obče ne. Kakorkoli že…
Našli
so se »strokovnjaki«, ki so »vedeli«, da je ženska sama kriva, za to, da so
jo posilili, ker je bila, pač, »izzivalno oblečena«. Dobro, ni kaj,
izzivalna oblečenost dejansko izzivalno deluje, ampak…
Kaj je
to posiliti-nekoga? Preprosto: nekomu nekaj vsiliti, nekoga pripeljati v
položaj, da z njim počneš nekaj PROTI njegovi
volji! In če ženska NI želela spolnega odnosa, z nekim, potem je ta
nekdo ženski storil silo.
Že po
takšnem razmišljanju ženska ni mogla biti kriva – nekdo je bil fizično močnejši
od nje, preprečil ji je, da bi njeno voljo uveljavila in vsilil ji je svojo,
voljo.
Tudi
način (ne)oblečenosti ne more biti pojasnilo takšnega ravnanja. Ne nazadnje, si
predstavljaš – neko kopališče, tam so ženske malodane gole, pomeni, da lahko
grem mednje, pa jih, po vrsti, posiljujem, ker »so same krive, kaj pa
razkazujejo svoja telesa«?!
Ko moja
Tisa, ali Tar, vidi(ta) polno skledo, takrat tudi ona gresta, k tej skledi, in
se, niti pod razno, ne vprašata, ali je hrana namenjena njima, ali, na primer,
mačkoma. Pomeni, da nek objekt tako deluje na nagone, pomeni, da so nagoni
takšni, da, pač – sami sebi sledijo, ne morejo drugače. Pomeni…
Da, ja,
ko bi bila tista ženska oblečena kot »nuna«, takrat bi bila manjša verjetnost
za to, da bi jo neko nagonsko bitje posililo, čeprav…
Veliko
pripovedi sem slišal, o tem, kako pastirji, v nekem gorskem okolju, občujejo z
ovcami, na primer. 'beš ga, sla je sla, nagon je nagon, pa – če luknja v
plastificirani (gumificirani) lutki prav pride… če prav pride nek kos mesa (ne
vem, iz katerega filma mi je ostal v spominu takšen prizor), potem – luknja je
luknja, mar ne?! In vse kar »vidim«, ob neki takšni luknji, je – »polna skleda«.
Se, pač, toliko »zavedam sebe«, se, pač, toliko zmorem brzdati… takrat, kadar
me lastna zasnovanost (ustrojenost) popelje po poteh neizpolnjevanih telesnih
potreb. Ne nazadnje – tudi otroci prav pridejo, celo v »hiši, varuhinji morale«…
Potemtakem
je, MORDA, moč sklepati samo o tem, ali je obstajala večja ali manjša možnost posilstva, ob neki
konkretni oblečenosti dotične ženske. In nikakor ne bi smelo biti moč
razpravljati o tem, ali je krivda za posilstvo na strani žrtve, ali
posiljevalca, ker…
Tudi,
ko bi se, ženska, »zafrkavala«, namenoma vzpodbujala slo posiljevalca, še vedno
bi le-ta moral slišati (razen če je gluh), ali vsaj videti njen odpor (njeno
nasprotovanje), takrat, ko se je podal v akcijo, pa – lahko bi bil jezen,
nanjo, ker ga je namenoma izzivala, lahko bi jo v tri-mamine poslal, a nič več
od tega, ko…
Ko bi
nagoni lahko obvladovali nagone. Ko bi nagoni, v bistvu, lahko nasprotovali –
samim sebi. Ko…
Ja, za
kaj takega pa mora obstajat razum. On namreč edini zmore – brzdati nagone, celo
potisniti, te nagone, v nek drug, tretji plan, celo – jih opustiti, ne
upoštevati tistega, kar, in o čemer, »govorijo«!
Potemtakem
– je žival kriva, če polno skledo postaviš na neko, njej, dostopno mesto?
Je
žival kriva, če se gmota prikupnega mesa v konzumacijo ponuja?
Je
žival kriva, za to, da – je birič odsoten?
Potemtakem
so imeli »strokovnjaki« prav?!
NE,
NISO imeli prav, ker – tem »strokovnjakom« se sploh ne sanja, o tem, da živijo
sredi nagonskih bitij, še več, o tem, da so tudi sami – nagonska bitja!
Potemtakem NISO posilstva pojasnjevali z delovanjem nagonov, pač pa so
posilstvo videli zgolj in samo v okviru lastnega pojmovanja »normalnosti«,
če želiš »moralnosti«! Njim, tem »strokovnjakom«, ravnanje posiljevalca ni
bilo toliko sporno, kot jim je bila sporna oblečenost ženske. Oni sami, »strokovnjaki«,
bi v istih okoliščinah – enako ravnali?!
Ni komentarjev:
Objavite komentar