torek, 22. marec 2022

U, to pa ni dobro!

Danes sem nabavljal v trafiki, in ko sem hotel poravnati račun, me je prodajalka vprašala, če ne bom »vzel« časopisa..
Drago dekle, sem zastavil, verjeli ali ne, ampak vsaj deset let že ne berem časopisov, in ne gledam, ne poslušam poročil.
U, to pa ni dobro, je ugotavljala, prodajalka, potem pa ne veste, kaj se dogaja…
U, to pa je dobro, pa še kako, meni in zame, ker s tem varujem svoje živce. In je res, da ne vem o nekih podrobnostih, tistih, ki se sproti dogajajo, a izvem o njih, če me zanimajo, skozi neke pogovore. Sicer pa še kako vem, kaj se dogaja, in vem bolje od vas, in teh, ki »so na tekočem«, in vem to dlje, kot ste vi na svetu, vem še iz časov pred »padcem berlinskega zidu«. Tako da – ne, hvala, ne bom vzel časopisa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar