torek, 31. oktober 2023

Bom še razmislil…

Nebo se je zbistrilo, nobene gmote, oblačne, ni več videti, televizijski sprejemnik pa, še vedno, sporoča svoj »ni signala«. Pravzaprav – za sekundo, morda celo dve, se, ko se ji zljubi, seveda, prikaže slika, a takoj spet mrkne…
 
In sem začel resno razmišljati o težavi, pravzaprav o njenem vzroku. In, načeloma vsaj, štiri možne razloge dopuščam…
 
Prvič – hudič, on je vedno prvi, mi nagaja! Ne vem, ne morem ga povsem izključiti, čeprav menim, da je krožnik previsoko usmerjen, v nebo, potemtakem v rajon, ki ni v njegovi pristojnosti, obenem pa, revež, hudič seveda, iz svoje podzemne luknje krožnika sploh ne doseže! Tako da…
 
Drugič – bog, ja, sam bog je tisti, ki me, z odsotnostjo TV programov, kaznuje! Sprejemljiva misel, čeprav – bentiš, kako le bi me kaznovalo tisto, kar sploh ne obstaja?! Mislim, dokazil za njegov neobstoj nimam, tudi nekim vernikom jih nisem mogel, v neki preteklosti, predočiti, a kljub temu…
 
Tretjič – ne, niso tuzemske sile na delu, v konkretnem primeru, ne zlodej, ne njegova presvetla nadoblačnost, pač pa se, zagotovo, nek Marsovec zafrkava na moj račun, in s svojo dlanjo, znano je namreč, da so Marsovci pravi velikani, prekriva moj delček satelita! Ampak… kako, hudiča, bi mu to uspelo, ko je znano tudi to, da so prozorni?!
 
Četrtič – majhna verjetnost, resda, vendar… če ni ne kosmatež, ne bradač, in tudi Marsovec ne, potem… potem je le možno, da je, ne vem, modem crknil. Že več kot tri leta je v pogonu, in kolikor pomnim, je to nek čas, v katerem zmore začeti po svoje delovati, pravzaprav ne-delovati!
 
Sicer bom vsaj še enkrat razmislil, ter vse možne, zgoraj naštete, opcije premlel, in če bo zadnja zmagala, potem bom v četrtek operaterja poklical. V nasprotnem pa – bo že minilo, pajaca, ki mi nagaja, domnevam, da bi imel tudi drugod kaj za opraviti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar