četrtek, 26. oktober 2023

Zgolj na-hitro-povzetek…

S seboj mi uspeva že sedeminšestdeset let živet, in ni vrag, da samega sebe do konca ne bom zdržal!
 
Nikoli me nihče iz nekih brezen, v katerih sem se znašel, ni vlekel, vselej sem sam iz njih splezal.
 
Nisem ne razdvojen, ne raztrojen, ne raz-na-ne-vem-koliko-koncev, pa se ne morem s samim seboj kregat, čeprav se, marsikdaj, k vragu pošljem, kadar si naziv bedaka pripišem, zavoljo nekdanjih uspelih mi »podvigov«, v katerih sem dobroto, iskrenost in zaupanje v svinjska korita vsipal.
 
Dobrote mi je še ostalo, v neokrnjenem njenem obsegu, le »sramežljiva« je postala, pa noče k vsakomur. Z iskrenostjo ne želim imeti težav, le ovinke bo znala narediti, da ne bo halo-efekta, v podobah podtalne dejavnosti, podpirala. Zaupanje pa… neomajno, še vedno, zmore biti, le prstov imam preveč, na eni sami roki, da bi preštel vredne ga.
 
Brezen se ne bojim, so me dosedanja do navajenosti popeljala, in le poslednjemu se bom dal, brez slehernega pomisleka, da dokončno v njem ugasnem.
 
S seboj nisem zadovoljen, a ravnanj ne bi spreminjal, ker za njimi stojim, in si zmorem, zroč v zrcalo, četudi umišljeno, vsa predočiti, ne da bi radi tega v spokori moral na kolena.
 
Potemtakem, če zaokrožim, se lahko celo z neko ne-povprečnostjo (po)hvalim!

Ni komentarjev:

Objavite komentar