ponedeljek, 23. oktober 2023

Ne dam!

Za čisto, sijoče,
mi ni nemogoče
dajati, do konca, se v dušo, v srce,
za smrad, za golazen
pa v sebi sem prazen,
le gnus, ki zavrača, in brisati sme!
 
Mi čisto, sijoče,
poraja pojoče,
in sonce zasije v temačen mi svet,
golazen, in smrad,
ponuja prepad,
ki v blato goltavo do dna je odet!
 
Iskreno, in vdano,
je v redko sejano,
pa v redkem le zmore prav vse do neba,
dočim gomazeče
na svoja tla vleče,
na njih pa nič vrednega, nič, kar velja!
 
Med zvezde goreče
po mrvice sreče,
za vsako plačujem, pošteno, s krvjo,
mi ni za svinjano,
mi v smetju ni dano,
naj hodi po svoje, čim dlje naj mi bo!
 
In tam, v daljavi,
naj se onegavi,
zasmraja, razkraja, tako kakor zna,
mi ni do bližine
dvonoge svinjine,
ne dam ji, za hip, svoje duše, srca!

Ni komentarjev:

Objavite komentar