ponedeljek, 30. oktober 2023

Pa – kad več pričamo…

Beše to pre nekoliko godina, kad mi je neko, jedan od srpskih pesnika, na osnovu mog objašnjenja o tome, da nisam baš ne znam kako suveren na području srpskog jezika, rek'o kako pričam srpski bolje od prosečnog Srbina, znači – bolje od većine…
 
Dobro, godi to čuti, priznajem, mada…
Mislim, da sam i »malo« obrazovaniji, od tog prosečnog Srbina, a pre svega uveren sam, ne samo da tako mislim, da imam i »malko« više, u svojoj glavi, negoli taj, prosečan, ima u svojoj.
 
Kad bi se na tome završilo, možda, šta znam… Ali se nije. Naime – jezik mi nije dao mira, pa sam, na krilima onog bolje-od-prosečnog, izneo svoje, posve subjektivno, dakako, mišljenje, rekavši da koliko ja poznajem srpsku poeziju vidim, da umem i bolje da (na)pišem, nego što je to dato ponekim od njihovih pesnika. I naravno te reči nisu ispale »simpatične«…
 
Imam naviku, pa kažem ono šta mislim. U lice, odnosno u oči. I mnogima se, baš zbog toga, ne sviđam, i toga sam svestan. Ali – za mnoge nikada nisam mario, pa im vračam, istom merom, ljubav za ljubav…
 
Kažu, svuda tako kažu, kako je istina od posebnog značenja, ali kad je čuju, pogotovo tada kada o njima priča… već Platon je rekao, da narod nikoga više ne mrzi od onoga, koji – govori istinu!
 
Evo, malo šale radi, odlučih, da tu, na svojim stranicama, i u prozi dam malko mesta srpskom jeziku. A ti kako ti bilo, il' čitaj, i ne razumevaj, ili ne čitaj, i isto će ti biti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar