nedelja, 29. oktober 2023

Zelja dovolj do krepko preveč!

So, in ni jih malo, ki bi se mojih razmišljanj, misli, besed… lotevali, in, kakopak, menijo, da je to nekaj povsem samoumevnega, »normalnega«, čeprav…
 
Priznam, grd sem, pa se, ob takšnih primerih, v meni vselej obudi tisti ti-bi-se-rad/a-z-menoj-p(reg)ovarjal/a?! Na osnovi česa le?!
 
Da, v okviru te moje grdosti je tudi navada, da ugotavljam kaj, in koliko ima, če sploh, nekdo v svoji glavi! Pa s tem ugotavljanjem tudi razlikujem med sogovorniki, ali zgolj morebitnimi, kajti – tudi Tisa in Tar sta prepričana, da bi bilo dobro, ko bi njuna mnenja upošteval, ker bi se svet, s tem, bistveno polepšal…
 
Velika težava obstaja, na relaciji jaz in absolutna večina mojih (morebitnih) sogovornikov… tista področja, katera so njim dostopna, zanimiva, razumljiva, denimo šport, vreme, neka vsakdanja opravila, trači in podobne zadeve, mene ne privlačijo, marsikdaj celo toliko ne, da bi vsaj osnovne stvari poznal, denimo napoved jutrišnjega vremena, ali rezultat neke tekme, dočim – tisto, čemur se jaz posvečam, ker me zanima, ker se v tem najdem, ker o tem nekaj »malega« vem, tisto pa je njim nedostopno, celo toliko nedostopno, da vse, kar »vedo«, samo o tem izpriča, da – pojma nimajo!
 
Pa, da ne bi, morda, kdo pomislil na to, da kratim neko pravico-do-lastnega-mnenja… ne, ne, je ne, nikakor ne, le – sleherna pravica je upravičena, celo samo takšna bi morala biti, takrat, kadar na odgovornosti, na dolžnosti temelji, in to odgovornost oziroma dolžnost izkazuješ s tem, da… dokler ne izkažeš, dokler ne dokažeš, v praksi, tega, da nekaj zares veš, da se na nekaj zares spoznaš, do takrat uporabljaj kratki, a sila praktični besedi ne-vem! Čeprav…
Za takšno pojmovanje, posledično tudi izkazovanje, je zeljna glava, nasajena na vrat, krepko premalo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar