petek, 27. oktober 2023

Za hip pobitih sanj…

Za hip sem na ta svet prispel,
za hip, ki se preveč razvlači,
želeč, da me v kalup svoj stlači,
da v njem bi me v brezličnost zmlel,
za hip, ki v večnosti spuhti,
komaj rojen in – že ga ni…
 
Preveč zastavil sem, snoval,
preveč bilo mi je početi,
da bi kalupu dal se zmleti,
da bi v temini mu pristal,
za hip, ki v večnosti spuhti,
komaj rojen in – že ga ni…
 
Ni dano obče mi početje,
mi prija daleč stran letet,
do zvezde plahe izgoret,
in legati med ptičje petje,
da z njim mi poleti utrip,
za hip vsaj, en samcat hip…
 
Mi ni steptanega brezpotja,
in kažipotov, in pastirjev,
mi ni bogov, mi ni hudirjev,
prehiter čas je izginotja,
da v čredi čredno bi, rogato,
metal svoj hipec v potrato…
 
Za hip sem na ta svet prispel,
in gledam ga, topi se v dlani,
mu upi vsi so razdejani,
preveč iskal je, in hotel,
preveč za ocean praznine,
v kateri hip v kalupu mine…
 
Za hip sem na ta svet prispel.
Bi raje, ko tako bi šlo,
da hipa sploh bi ne bilo,
da kril nikdar ne bi razpel,
ker zaboli, ko ti vsakdanje
pobije, vse do konca, sanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar