sreda, 18. september 2024

Calunalnik

Calunalnik? Ne veš, kaj je to?!
Mar to je sploh mogoče?!
Si z Lune padel na Zemljó
ali se šaliti ti hoče?!
 
Poglej, tako ti pojasnim:
to tista škatla je, ki zna,
ko risanke si zaželim,
priklicat Toma, Džerija…
 
V tej škatli je prav vse mogoče,
pa Džeri ni nič kaznovan,
ko Tom se iz obupa joče,
ker škarje rep so dale stran…
 
In v škatli tej je pesmic sto,
še več, kot zvezd jih je,
pa zna lepo mi biti z njo,
ko tata moj mi jo prižge…
 
Predolgo le ne smem je zreti,
ker tata ve, da dobro ni,
možgane zmore otopeti
in še pokvariti oči…
 
Kaj praviš, to, da jaz ne vem
pravilno govoriti?!
A, ne, ne, že velika sem,
problem drugje zna biti:
 
če brez razlage ti ne gré,
če se počasi ti posveti,
potem si ti trde glavé,
pa stežka zmoreš razumeti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar