petek, 20. september 2024

Raketno veselje…

Do vrtca sem dospel še v času kosila, pa je bilo treba čakati, pred zaklenjenim vhodom, in nas je vsaj sedem bilo pred njim…
 
Ko sem prišel do zaprtih vrat njene skupine, sem skozi steklo videl, kako sedi za mizico, nedaleč stran, s hrbtom obrnjena proti vratom. Vzgojiteljica, varuška, ne vem kaj je, je, ko me je zagledala, stopila k njej, jo potrepljala po ramenu in ji, očitno, povedala, da sem prišel. In giska tatina niti toliko časa ni imela, da bi se obrnila proti meni, pač pa – kot raketo jo je izstrelilo s stola, dvignila je rokici, in začela teči, najprej ovinek mimo ženske, nato proti vratom, z njenim tata-tata klicanjem…
 
Odmaknil sem se od vrat, da sem tudi drugim staršem omogočil k njim, ter nekaj vstran pokleknil, da jo tako dočakam. Ni me videla, ko se je prebijala skozi pred vrati nabranimi, a je rokici še vedno stegovala v zrak, in še vedno ponavljala tata-tata… ko pa me je zagledala, morda je bila pol metra vstran, takrat pa, itak…
 
Kasneje je zlahka razkrila tudi »skrivalnice« kupljenih ji daril… čim sva vstopila v stanovanje, takoj, v sekundi, je ugledala coklice, hip kasneje na mizici čakajočega plišastega ježka, nato pa, tri korake vstran, tudi škornje. In jo je vse navdušilo, škornji so morali takoj na nogi, nič drugega ni ustrezalo, ježek naju je spremljal na vsakem koraku, in tudi v tkanje sanj se je z nama odpravil…
 
Jutri bova, domnevam, zastavila z jesensko (pred)novoletnim časom, in bova postavila smrekico, jo okrasila z lučkami, in tudi na svetlečega snežaka ne bova pozabila, pa bo z okenskega stekla začel pozdravljati zvezde. O tem sva se pogovarjala že pred dvema tednoma, in tudi danes, med vožnjo, pa kaže, da gre za pomembno zadevo, in jo morava, kot tako, tudi obravnavati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar