nedelja, 15. september 2024

Vnebohod v Zahod…

V zahod, v Zahod gre vnebohod,
med neke silne demokrate,
ki palice častijo zlate
in dolar jim je pravi God…
Med miroljubne policaje,
ki, da bi Svet si pokorili,
prav zlahka sežejo po sili,
in vest pri tem jih nič ne daje,
le izračun, da iz budžeta
prisila ne bi več vzela,
kot škode bo, ki jo spočela
bo neka super-in raketa…
Obstranska škoda jih ne moti.
Pa kaj, če padejo civili,
saj sami so se odločili,
da zrnu krenejo naproti!
Pa kaj, če bodo ruševine,
saj čas nerodna je zadeva,
za hipec nikdar ne okleva
in v njem nekoč prav vse izgine!
Vendar…
 
Če Putin le grdo pogleda,
nemarnež s prstom če zažuga,
že hujši je kot črna kuga,
nedemokratično preseda!
Če pa z orožjem, zlodej, krene,
da koka-kole se ubrani,
ob kralju so vazali zbrani
in vsak se za svobodo žene…
 
Ni prava, resda, vojna sila,
čeprav – do zraka ni Pravici priti,
kjer dano je prav vsaki riti
po svoje meriti merila!
A tam, kjer lic ni, ne obraza,
kjer bog v bankovcih se šteje,
in tisti »meni« želje greje…
tam je Pravica vselej skaza!
 
V Zahod, v Zahod gre vnebohod,
v senci večjega podložen,
v bogastvu revež zgolj ubožen,
sou help mi God, sou help mi God…
 
Afganistan, Irak, in Kuba,
pa Vietnam, Gadafi, Reza,
povsod, kjer interes podreza
mirovnik čelo že naguba:
Če boš po svoje, potlej glej
kaj vse na pleča boš dobil,
ko demokratsko bom učil
o tistem, kar mi je okej…
A Putin, še Kitajec zraven?!
Ne, Svet ne bo do konca raven,
dokler mu holivud povsod
ne klical bo sou help mi god!

Ni komentarjev:

Objavite komentar