sobota, 21. september 2024

»Sprehod« v copatah…

Popoldne, zvečer in tudi v noč, sva se, Malo in jaz, borila z njeno vročino, ki je naraščala, kljub popitemu analgetiku, in kljub temu, da sem jo hladil v njeni kadici. Ona se je borila z orožjem, imenovanim volja, jaz pa… hm, predvsem z nogama?!
 
Več kot tri ure sem ji menjaval obkladka na čelu in rokici, in sem ju menjaval vsaj dvakrat na minuto. Pa sem, v tem času, naredil najmanj tristo šestdeset »sprehodov«, na relaciji kavč – umivalnik, v skupni razdalji nekih desetih metrov, potemtakem sem opravil »sprehod« daljši od treh kilometrov in pol. V copatah, seveda. Pa pravijo, da je za rekreacijo potrebna posebna obutev…
 
Ko je temperatura padla pod osemintrideset, je šla ajat. Kar na kavču v dnevni sem jo namestil in toliko, da je zaspala. Jaz pa dežuram, malo več kot dva metra vstran.

Ni komentarjev:

Objavite komentar