torek, 17. september 2024

In se je zgodilo…

Pred štirinajstimi leti, ko smo zastavljali…
 
Pomnim… ker v uradnih krogih nisem mogel pridobiti naslovov osnovnih šol, sem do njih dospeval z brskanjem po spletu, počasi, a vztrajno. In v prvem letu sem jih malo več kot sto nabral, pa še med temi jih ni bilo malo, ki niso bili več aktivni…
 
Po nekih dveh, treh letih rima-rajanja, se je začelo število večati, samo od sebe. Pravzaprav ne samo od sebe, pač pa zahvaljujoč manifestaciji, in glasu, ki se je o njej širil, in po nekih petih letih sem dopise pošiljal že na približno petsto naslovov…
 
Od takrat, pa vse do vključno lanskega leta, sta mi zadoščala dva dneva, za pošiljanje besedila natečaja. Administrator mi namreč ne dovoljuje več kot petsto pošiljanj dnevno. In že včeraj mi je postala zadeva »sumljiva«, kajti uspel sem, v tem pošiljanju, dospeti do malo več kot polovice siceršnjega, poprejšnjega prvo-dnevnega obsega poslanega. Danes, ko sem nadaljeval, in tudi izpolnil dovoljeno mi dnevno normo, pa sem ugotovil, da sta dva dneva pošiljanja postala krepko premalo, da bo potrebno tudi tretjega dodati. Pa ocenjujem, da se je obseg zainteresiranih za sodelovanje na festivalu povečal za petnajst do dvajset odstotkov. V enem letu. Kar sploh ni malo, upoštevaje, da je festivalsko dogajanje prisotno na vseh področjih Slovenije, in tudi v zamejstvu, v Italiji. Z drugimi besedami…
 
To priča o več stvareh. O kakovosti samega festivala. O uspešnosti in resnosti njegovega izvajanja. In, med ostalim, tudi o – krepko več dela, kot ga je bilo doslej potrebnega! Pa čeprav sem že doslej, na letni ravni, denimo osebno, v zadevo vlagal približno za poldrugi mesec fonda delovnih ur. Vsaj trikratna komunikacija z udeleženci (natečaj, potrjevanje prejetih izdelkov, seznanjanje s končnim izborom… velikokrat pa tudi neko sprotno razlaganje, odgovarjanje na razna vprašanja)… posredovanje dospelega gradiva oblikovalcu (do treh let nazaj sem tudi oblikoval, urejal sam, a časovno ni več zneslo)… prebiranje, izbiranje najboljših, vsaj v treh »krogih« izvajano… pisanje uvodnika za zbornik, pisanje scenarija za zaključno prireditev… tu in tam pa tudi komunikacija, bodisi z učiteljico, bodisi z nekim otrokom, v kolikor je nek izdelek izkazoval obetajoče mlado bitje…
 
Zaradi naštetega se mi odločitev o tem, da bom vztrajal samo še dve leti, zdi pravilna. Živci gredo pri takšnih stvareh, oči pa še bolj, in nikakor ne bi dovolil tega, da bi me zadeva prerasla, da bi dospel do ugotovitve lastne nezmožnosti za korektno izvajanje prevzetih zadolžitev. Ne nazadnje – tudi petnajst let, mojega življenja, vloženih v zadevo, ni malo. In…
 
Poznam jih, kar nekaj, in tudi slišal sem o takšnih, ki so tudi po upokojitvi hodili v službo, na kavo, in klepet z nekdanjimi sodelavci, a sam se takšnega doživljanja prekinitve sodelovanja s Festivalom, pa čeprav je moj »idejni otrok«, ne bojim. Daleč od tega, starejši sem, vsako leto, po drugi strani se obseg, očitno, povečuje, po tretji pa… nekaj živcev, predvsem z določenim učiteljskim kadrom, bom prihranil, že s tem, ko me niti zamikalo ne bo, da bi se zagretim zagovarjal glede svojega jezika. Pardon, tudi glede slovnice.
 
In ko pomislim… kako plaho, dvomeče sem nastopil s svojo zamislijo, koliko časa vložil v neko razlaganje, koliko začetne negotovosti je bilo potrebno prestati… kaj bi šele bilo, ko bi uspel s celovito idejo, in bi festival vključeval celotedensko dogajanje, tudi na področjih likovnega ustvarjanja, glasbenega, lutkovnega…
Da, določene zadeve pa vseeno zaživijo, kljub temu, da jih jaz porajam.
Kaj pa bo v bodoče, ter predvsem – kako?! O tem pa ne skrbim, vem, kakšno je bilo, kakšno bom predal, potem pa naj izvolijo! Enako, zagotovo, ne bo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar