torek, 10. september 2024

Kdo koga uboga?!

Veva, Malo in jaz, da sem v hiši glavni jaz, vendar samo po vprašanjih, ki o njeni dobrobiti odločajo, ali pa so, za vsak primer, usmerjena v preprečitev neke nepotrebne škode, v vsem ostalem… tudi veva, kdo vodi kolo, Mala! Jaz pa jo ubogam, od trenutka, ko pogleda v dan, pa do hipa, ko zaspi…
 
Vem, otrok »mora poznati red«, še kako dobro to vem, a malo drugače, kot sicer vedo. Seveda mora vedeti za red, tisti red, ki o otrokovem dobrem odloča, in v to dobro šteje tudi rast v suvereno osebo, osebo z obrazom in s hrbtenico, nikakor pa ne reda, ki je v »moje« dobro usmerjen, ki »moji« sebičnosti prija, kajti – če že trdim, da imam otroka rad, potem ga bom razvrstil pred sebe, pred svoje potrebe, in ne obratno, čeprav…
 
Ja, vem, na žalost vem o »ljubezni«, tudi do otrok, o »ljubezni«, v kateri otroka, preprosto »odložiš«, da sam do časa po-svoje dospeš… smrad vsega smradovja, in takšni govorijo o čustvovanju, o svoji neki »ljubezni«, pri čemer je edina dejanska ljubezen, katero premorejo, tista, da – imajo sami sebe radi!
 
Da, dete ve, da me lahko »vrti krog mezinca«, in to s pridom tudi izkorišča, vendar – je še majhna, marsičesa ne ve, tudi o dejanskem sobivanju ne, pa njej ne morem zameriti takšnega početja, še zlasti zato ne, ker je, takšno početje, malodane »normala« med odraslimi… preveč parazitov sem spoznal, med njimi tudi tiste najtežje, najbolj svinjske vrste, da bi drugače vedel o »ljudski folklori«. Ja, ob takšnih, odraslih, sem celo ugotovil to, da biologija ni najbolje razvrstila posameznih primerkov, pa je moč svinje, na primer, uvrščati tako med sesalce, kakor tudi med parazite…
 
Po takšnem dnevu, po nekih dvanajstih urah ali (raje) več, sem povsem izčrpan, a obenem bogato poplačan… s številnimi neklicanimi objemi in poljubi, z ne štetimi lada-te-mam, s tu in tam izjavami, da bo, ko bo velika, takšna, kakršen sem jaz (nocoj si je celo »brke« nadela, češ da bo takšne imela, kakršne imam sam, ko bo velika, seveda), in… ni večera, v katerem nisem »zakopan« pod njo, spi prek moje roke (če že ne spleza name), z glavo na mojem ramenu, pa se moram »izkopavati«, preden ji, za uro, če mi uspe, utečem, da cucka spat spravim, pa eno v miru pokadim, nenehno na preži, seveda, čuječe, preden se k njej spravim, da me ne bi, v spanju, zaman iskala in se, posledično, zbudila…
 
Da, ona je glavna, večinoma, malodane ves čas, a verjetno tudi zato ve, da jo ima tata zares rad, da se sebi odpoveduje, da zanjo funkcionira, pa mi marsikdaj »skozi prste« pogleda, takrat, ko mi skuša živce zrahljati in se, vsaj za kanček, z ostrejšim tonom odzovem. In tudi solzice užaljenosti (praktično edine, ki jih, ob solzicah nekega padca ali udarca ob nek kos pohištva, pozna ob meni) hitro minejo, jih sonce nasmejanega obraza prežene. In…
 
Glede na to, da ji je v vrtcu všeč, da je tam kup nekih igral(nih pripomočkov), od gugalnic do peskovnika, s katerimi ji tu ne morem (po)streči, sem se celo malo bal, da ji bo, ob meni in z menoj, s starcem, na še starejšem bregu, dolgočasno, pa si bo zaželela vrtca, vendar… enkrat samkrat, vsaj doslej, niti omenila ni vrtca, kaj šele, da bi izpovedala željo po odhodu vanj! Da, tudi to mi je v poplačilo, v nagrado, kajti – očitno ima dete rado mene, in to ne tako, kot ima »rado« razno parazitsko smradovje – dokler koristiš, dokler je moč jemati… kasneje pa, pač, svoje prave podobe razkrijejo, in se v polnosti lastnega smradu izkažejo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar