ponedeljek, 23. september 2024

Naj v buši ostane…

Noč je bila znova pestra, traviata spet na programu, dopoldne ponovno dvakrat pralni stroj v teku…
 
Tudi dan se s svojo dinamiko izkazuje, k sreči temperatura ne povzroča težav, pač pa je dete nenehno v pogonu, z njo pa tudi jaz. In tudi oči, ki mi, po treh talnih nočeh, tu in tam skušajo skupaj-lesti, ne dospejo do priložnosti za umiritev. A ni sile, samo da se zdravstveno stanje (upam) izboljšuje…
 
Je bila pa uvidevna, če se temu sme tako reči, pa mi je uspelo… že v četrtek in petek sem ničkolikokrat klical dimnikarja, da bi se za njegov obisk dogovoril (v prihodnjem tednu izkazan, ko bom, brez Male, bolj fleksibilen), a se mi je zgolj njegova nedosegljivost odzivala, danes pa mi je uspelo, krog ene, po ne vem koliko klicih v prazno, končno dobiti ga na linijo in se dogovoriti… o tem, da se bova v začetku prihodnjega tedna dogovorila.
 
Zdaj sem si, za preostanek dneva, poleg malenkosti, seveda, eno samo nalogo naložil: upati, da bo Mali uspelo današnje hranjenje obdržati v želodcu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar