četrtek, 12. september 2024

»Midva skupaj sva Ulos«…

Sinoči, med uspavanjem… marsikaj sva počela, med ostalim tudi pela… pravzaprav sem pel jaz, ona pa je narekovala vsebine pesmic… pripovedoval sem ji zgodbice, njenim usmeritvam sledeč… in tudi pogovarjala sva se, o marsičem, med ostalim tudi o imenih. In v nekem trenutku je rekla »ti si tata Ulos«, hip kasneje pa, s povsem resnim izrazom, izjavo popravila češ »midva skupaj sva Ulos«…
 
Toplo me je oblilo, v trenutku, priznam, pa čeprav ne morem biti povsem prepričan o tem, kaj je z izrečenim mislila, le domnevam lahko, misleč, da dokaj pravilno to počnem… in je, običajnemu amanju-noska-in-ušesa, sledilo nekaj, tudi sicer neizogibnega, »faširanja«, »peštanja« deteta, da so očke žarele, in bolj ne bi mogle, in tudi krohotanja ni umanjkalo…
 
E, dete moje, vem, marsikaj imaš po meni, in se, prav zaradi tega, bojim, da boš v konkretnem svinjaku, med nemoralno golaznijo, dospela do krepko težjega, in zagrenjenega svojega življenja, obenem pa – tisto, česar nimaš po meni, tisto pa ti bo življenje uničilo, dobesedno! Še huje, uničilo ga bo tudi vsakomur, ki te bo imel zares rad, ne po obče, po običajno, »normalno«… in, na mojo veliko žalost, enega samega argumenta ne najdem, pa če ga še tako iščem, s pomočjo katerega bi konkretno svojo domnevo odpravil, jo kot neutemeljeno prepoznal.
 
Ja, vem, dušica moja lepa, mila, in predvsem čista, vem, da sva midva Ulos, pa samo upam lahko, da te to ne bo preveč teplo, in da mi ne boš tega, na svoja kasnejša leta, zamerila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar