petek, 20. september 2024

Tik-tak-tik-tak…

Velikokrat pogledam na uro. Kazalca se počasi premikata, a, kljub temu, čas prijazno odteka. Kakor to vselej počne, takrat, kadar do lepega krajša. Meni pa ne krajša samo do lepega, pač pa do zvezdnega, do sončnega, do mojega Sonka! Do trenutka, s katerim bova enotedensko dihanje najinega enega zastavila…
 
Spočit sem, in v »formi«, kolikor zmorem biti, glede na svoja leta. Malo se mi je sicer nabralo premalo spanja, a bom nadoknadil. Ko je dete tu – ob njej lepše zaspim, tudi nekaj časa več naberem in, čeprav prek noči mnogokrat pogledam, kako je z njo, se bolj spočit zbudim, kot sicer. Tako kot mi jemlje energijo, mi jo tudi poraja, obenem pa me nikoli ne zamika do tistega ah-bom-že-drugič. In tudi, ko bi me, bi možnosti za kaj takega ne imel…
 
Že »vidim« najino snidenje, že »poslušam« najino pot. Zanimivo bo ugotoviti, če bodo neke razlike, med tem v naprej doživljanem, in med dejanskim. Običajno so zanemarljive, jo poznam, kar dobro, obenem pa niti ni težko predvidevati kako je, kadar se polovici, ne po lastni volji razcepljeni, združita…
 
Marsikdaj greva, kadar je slabo vreme, denimo premočno dežuje, skupaj na balkon, da »družno«, drug ob drugem, na klopi sedeča, pokadiva. Včasih pa se ji ne da, in sklene, da bo ostala v sobi. Vidiva se, in gledava, kadar sem na balkonu sam, tako da jo imam »pod nadzorom«, in ona mene, a, kljub temu – včasih, ma, mnogokrat, sede na stol, niti meter stran od okna, se malo postrani obrne, češ da me ne vidi, in je poslušati njen »tata, kje si?«. Vztrajno oglašanje, na katero ne vpliva niti to, da ji z oglasitvijo povrnem, pač pa – »pogoltni« cigareto, dete te ob sebi želi…
 
In zdaj me bo imela, do sredine prihodnje sobote. Celo, čeprav predvsem samo. Ko bova, kot že ničkolikokrat, spet zastavila najino čakanje. Neljuba zadeva, vpliva, tudi na otroka, predvsem nanj, in to vplivanje nikakor pozitivnih rezultatov ne rojeva, predvsem dolgoročno gledano. Da, otroci, tisti majhni, bi morali svet ravnati, po njih željah, po njih pričakovanjih in potrebah, bi odrasli svojo odraslost morali početi, ko… ko ne bi bili, ti odrasli, tako butasti, in predvsem sebični!

Ni komentarjev:

Objavite komentar