četrtek, 23. junij 2022

Jutro je…

Jutro je. In jaz se sestavljam.
Ob kavi, kopici cigaret.
Seštevam, odštevam, in snujem, obnavljam,
minulo, tekoče, več kot deset let…
Vem, trava me čaka. Bo že počakala.
Bo malo bolj vroče, a bo tudi šlo.
Je jutro za to, da na novo pognala
bo nova stezica, za vse, in za njo…
Me čaka. To vem. Me želi dočakati.
Hitim, a hitreje kot grem, se ne da.
Na poti prepreke, jih moram spoznati,
da upati smem, da se, slednja, preda…
Pa eno po eno, počasi, najedam,
zna trajati dolgo, se vsaka bori,
a že ko najmanjšo spremembo ugledam,
v dnevu, za kanček, se bolj zasvetli…
Ja, jutro, kot vsako, v času, ki traja,
bo kmalu dve leti, kar mrak jo je vzel,
in kmalu tri mesece bo, kar prav do kraja
nek dan nje lupino odnesti je smel…
In zdaj, kakor školjka, zaprta, odročna,
do njenega jedra v drobtinah se sme,
prepričana v to, da svobodna je, močna,
a da se zgolj skriva, v strahu, ne ve…
Ja, jutro, in tudi to pišem, da bere,
pač, vem, da me spremlja, prav vsak moj korak,
dospejo besede do nje, nekatere,
so v moč ji, kjer bije svoj boj, zdaj, težak…
In ve, da jo čakam, ker moja je Miša,
ker zanjo pred vsem sem, sem zanjo njen dom,
zaveda se, da je zdaj mrtva tu hiša,
in jaz, na pol mrtev, dokler brez nje bom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar