torek, 28. junij 2022

Še v mislih nagaja

Nisem mogel, spet, zaspati,
kakor vedno, mi nagaja,
ko se v misli mi podaja,
da hite snu kljubovati…
Vstajam, vlečem dim za dimom,
se ležati mi ne splača,
v postelji nemir obrača,
se namenil je spominom…
Ura skozi noč prodira,
o ničemer nič ne vpraša,
čas počitka mi odnaša,
in se prav nič ne nervira…
Videl sem jo nasmejano,
v objem moj poletelo,
pa hudo je zabolelo,
drezalo v odprto rano…
Mine prva, nimam sreče,
luč prižigam, in ugašam,
ženem misli, jih spodnašam,
že se proti tretji vleče…
Vse je lažje, kar se mora,
če imaš roko podati,
s kom jeziti se, smejati,
mi bila je up, opora…
Sploh ne vem, kdaj, vsaj za malo,
misli so se utrudile,
in utrujene pustile,
da me v spanje je pobralo…
Zdaj sem tu, ob močni kavi,
da utrujenost razdira,
in poglede mi razpira,
me, za silo, skupaj spravi…
Ja, bila je moja sreča,
moja pot, moje hotenje,
a kaj, takšno je življenje,
da se sreči ne posveča…

Ni komentarjev:

Objavite komentar