sreda, 22. junij 2022

Skladnost besed in dejanj

Da je vse tako, kot bi moralo biti (a na tem planetu, pri dvonogih, žal NI!), da bi bilo moč govoriti o resnici, resničnosti, o dejstvih in dejanskih stanjih, je potrebna SKLADNOST BESED IN DEJANJ oz. ravnanj oz. izkazovanj! Če trdim, da zmorem nekaj narediti, potem mi pri delu NE sme spodleteti. Če trdim, da nekaj znam, potem moram svoje vedenje tudi dokazati, v praksi. Če trdim, da se nečesa bojim…
 
Če zatrjujem, da SE BOJIM nekega tigra, zaprtega v kletki… obenem pa GREM V KLETKO, K TEMU TIGRU, in v družbi z njim ne samo preživim, pač pa se tiger celo crklja pri meni, in se sam izkazujem z umirjenostjo, ga, svojevoljno, božam… takrat se v ravnanjih izkazujem povsem nasprotno od svojih trditev, takrat je, očitno, pri meni, in z menoj – nekaj NAROBE, kajti…
 
To, da SEM V KLETKI ( = ravnanje, izkazovanje) JE DEJSTVO, to, da se v kletki prijetno počutim, in se tako počuti tudi tiger, JE tudi DEJSTVO… pomeni, da je v mojih prepričanjih, razmišljanjih, v moji »glavi« neka vsebina, ki NI skladna z dejanskimi stanji, JE NAPAČNA! Pri čemer je vzrok takšnega stanja, običajno, sekundarnega značaja. Ja…
 
Enako je tudi povsod drugod, tudi takrat, kadar – taisto bitje, ki je (uradno!) izjavljalo, da do mene ničesar ne čuti, da se me boji (ker se, bojda, s psihičnim nasiljem nenehno izkazujem), da je komajda dočakalo trenutek, da mi ubeži… prihaja k meni, z menoj biva nekaj dni, vsakodnevno klepeta, prek spleta, z menoj, izraža svojo zaskrbljenost zame… ja, tudi v takšnih primerih izkazovanja govorijo o nekih dejstvih, pa četudi je »glava« še tako prepričana, da so trditve, s katerimi se je izkazala, »na mestu«. Pač, sem »tiger«, ki rad crklja in je crkljan, in mu na pamet ne pade, da bi vsaj ugriznil, če ne celo – požrl!

Ni komentarjev:

Objavite komentar