nedelja, 19. junij 2022

Tema in svetloba

Na eni strani tema, na drugi pa svetloba,
na eni strani joj-me-joj, na drugi dobro vse,
na eni je prevara, na drugi pa zvestoba,
vmes pa nekaj, kar za sebe dobro sploh ne ve…
 
Na eni strani minus, na drugi pozitiva,
na eni strani led leden, je sončna druga stran,
je ena prav sebična, in druga darežljiva,
vmes pa se odloča, ne vedoč ne kod ne kam…
 
Zdaj tema je v toku, prej sonce sem užival,
zdaj dan iz dneva zaboli, prej smeh je kraljeval,
zdaj žalost me razjeda, prej srečo sem popival,
in tudi tisti vmes je prej drugačen biti znal…
 
In vsaka stran je zase, kot ločena celota,
ko ena diha, druga v globini neki ždi,
pa čakam, da spet vrne, na plano se lepota,
da spet zadiha in da polnih pljuč spet zaživi…
 
Na eni strani tema, pač, je tako naneslo,
saj znova jutro bo prišlo, in dan bo prisijal,
le upam, da čakanje, se bo, zares, obneslo,
pa da s svetlobo, ki me hoče, se bom spet obdal…

Ni komentarjev:

Objavite komentar