sreda, 15. junij 2022

Tvoji roki

Tvoji roki… govoriti znata,
in voljo mi ravnata…
Kadar sta spredaj, in pogledu dani,
sta mi v umirjenost speljani,
ko pa za hrbtom ju držiš,
vem, da počneš, s čemer boliš!
Ne glej mi v obraz, z rokama zadaj!
Ob meni, prosim, se obvladaj,
če pa iskreno ni ti znati,
ne hodi k meni se lagati!
Preveč boliš, ker nisi to,
kar, včasih, meni je bilo,
prav zlahka se prebrati daš,
pa zaboli, ko – vidim laž!
Za hrbtom mi je vselej tuje,
in ne le tuje, pač pa huje,
do skrajnosti nesprejemljivo,
ostudno in grozljivo!
Pa – če ne zmoreš več pošteno,
prav zlahka ti bo oproščeno,
le ne mi hodit pred oči,
nevrednega mi zreti ni!
Tvoji roki… govoriti znata.
A hitro jima konec rata,
pri meni vsaj, ker, res, trpim,
ko te v zahrbtnosti dobim!
Če ti drugače ni več dano,
naj ti drugam bo napeljano,
a meni, preko žive rane,
naj vsaj spomin prelep ostane.

Ni komentarjev:

Objavite komentar