torek, 28. junij 2022

Pozitivni učinki jeze…

Pospravil sem drva, do konca! Kar gnalo me je, je bilo, kaže, dovolj volje za to. Tu in tam sem, resda, vmes, tudi sedel, da malo počijem, pa se z nikotinom »posladkam«, a to, kar mi je včeraj pripeljal, je zdaj vse – pod streho! In je vsaj za polovico zime poskrbljeno. Dodatna drva mi, baje, pripelje v juliju…

Zdaj pa bom, do večera, bolj ali manj na »of«. Nikamor mi ni treba iti, za razliko od včeraj, ko sem moral v nabavo, in od jutri, ko grem Malčico obiskat. Komaj čakam, da jo vidim, po enem tednu…
Malo bom lenaril, danes, se presedal, malo, domnevam, zapisoval, zvečer pa, če sonce ne bo preveč tolklo, v ta, naš, breg, grem trte, vsaj za nekaj časa, povezovat. Ja, tudi to je eden pozitivnih učinkov jeze, da danes časa ne bom klepetu namenjal. Tudi včeraj popoldne, in zvečer, ga nisem. In sem koristno čas porabil...

Saj ni, da ne bi, a po včerajšnjem odkritju določenih »prikritosti«, določenih sprijenih namenov, je le potrebna neka kazen. Ne vem, morda z njo tudi sebe kaznujem, v nekih pričakovanjih, da mi uspe, kar sem se podal uspeti, ne vem, ampak – itak razmišljam, malodane vsak dan, o tem, kakšno sploh zmore biti soživetje z nekom, za katerega nikoli ne veš, kaj ima za bregom, ali se laže, hinavi…

Prej, ko sem brez slehernega zadržka zaupal, nenehno in vedno, prej, ko je bolezen mirovala, je bilo lažje, ker – pravijo, da nerazkrite laži ne bolijo, ampak – še kako (za)bolijo, takrat, ko se razkrijejo! In slej kot prej se, razkrijejo, pa zaboli celo dvojno, za tekoče, in za nazaj. Zlasti, ker veš, da si zaupal nekomu, ki je to zaupanje maksimalno – zlorabljal! Ja, tako je s tem…

Ne, nikar ne misli, da govorim o »moji« Miši, ne, njej ničesar nimam očitati in – kadar je bila z menoj, kadar je smela biti to, kar v svoji osnovi je, takrat ni bilo nobenega vprašanja! Je tako moralno, tako načelno bitje, v svoji osnovi, kakopak, da lepšega v življenju nisem srečal, vendar…

Ja, je težava, z boleznijo, ni plašč, da bi jo, vsaj za nekaj časa, odložil, na nek obešalnik, pač pa je prisotna v slehernem trenutku svojega obstajanja, tudi takrat, ko miruje, tozadevno, se ne izkazuje. Bolje bo, če popravim – se ne izkazuje tako, da to izkazovanje vidiš, kajti – v vsakem trenutku, ko pa Miša ni bila ob meni, da bi jo videl, slišal, ja, v tistih trenutkih pa Miše, preprosto, ni bilo, bilo je zgolj – njeno bolezensko stanje. Si predstavljaš – tudi ko spiš, te zrejo povsem drugačne oči, kot te zrejo sicer, ko se zavedaš?!

Kakorkoli že, do večera imam časa na pretek! Še preveč, v bistvu. Nekoč mi ga je, nenehno, zmanjkovalo, a nekoč sem imel za koga snovati, početi, danes pa…

Danes se pa še odločam, če bom, kako bom, koliko bom… nadaljeval s tem, kar počnem že malodane dve leti. Večino časa še, ko je bila tu, NE-Miša (no, tudi ona je bila, a jetnica, v telesu svoje ječarke), in zadnje tri mesece, kar je ni, tu. Ja, čez dva dni bo natanko tri mesece, kar je odšla…

Marsikdaj razmišljam, če bi bilo bolje, ko je sploh spoznal ne bi, ampak – potem ne bi živel in doživel malodane devetih pravljičnih let, čeprav, po drugi strani – ko bi jo takrat spoznal v njenem današnjem stanju, ej, če rečem, da bi se je izognil v deset kilometrskem loku, premajhno razdaljo zapišem…

Ni komentarjev:

Objavite komentar