sreda, 29. junij 2022

Malčica

Bil sem pri Malčici, Driskici, Sraki,
zdaj ji v Palčici gredo koraki,
ko mi, v trenutku, v naročje je šla,
nisem zadržal poplave solza…
Sva se igrala, crkljala, živela,
je, zadovoljna, v nasmehu žarela,
hipec zastaja, da čas dopusti,
ko so se tati mokrile oči…
Mlela piškote, najljubšo ji hrano,
tato hranila je s svojo banano,
in sem preskušal s koleni zdržati,
ko šla sva z »bibo« se v krogih peljati…
In sva hodila, celo zaplesala,
ku-ku vabila sva iz ogledala,
tatina torba ji je prevelika,
vendar se družno težave odpika…
Vsakič, ko mi je v naročje hotela,
mi je »bolečo lepoto« spočela,
bi jo odnesel, ma, v hipu, a vem,
da želja mora podleči »ne smem«…
Ja, res, bila je smejoče se volje,
v najinem »skupaj« celotno vesolje,
ura prehitra, bi teči ne smela,
nama vesolje je, v hipu, vzela…
 
Zdaj znova čakam, da teden, spet, mine,
da Astrid pridno v oddaljenost šine,
da zopet vidim nje modre oči,
da njih vesolje se v zvezde krasi…

Ni komentarjev:

Objavite komentar