sreda, 29. junij 2022

Vem!

Vem! Kako ne bi vedel,
v njej sem močno, silovito,
sem toplo nje dušo do konca zasedel,
a zdaj to očem je prikrito…
Ma, saj na trenutke mi dano je zreti,
poznam jo, dodobra, in znam jo čutiti,
in to, kar zaznavam, mi je razumeti,
vem – mora se še izboriti!
Ne, nič ni bilo neke igre, predstave,
ji želja je zame živeti,
le s srcem oči so globoke, sanjave,
hiteče objeti, ogreti!
 
In ona je v meni, že dolgo, še dlje,
do dna moje duše, in upa,
brez nje kot da ni me, brez nje v prsih žge,
bi rad, DA MI, znova, ZAUPA!
Ja, res je, in kregam, in tudi kričim,
a res je, da tudi milujem,
kar Dobro je, zanj se nadejam, živim,
dočim slabemu nasprotujem!
A v mene je legla, da bolj se ne da,
edina mi šla v dno je leči,
brez nje mene ni, ker ne znam brez srca,
pa sploh ne želim je izvreči!
 
Ja, vem! Dva v enem sem dolgo živel,
še vedno sva to, le narazen,
ob njej sem, in z njo, v neke sanje dospel,
brez nje zdaj mi vsak dan je prazen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar