nedelja, 19. junij 2022

V jutru ranem

Nerad zgodaj vstanem,
ko misli bezajo v noč,
a moram po ranem,
ker dan bo, zopet, vroč,
mi kaže kositi,
je trava do neba,
se skušam spočiti
kasneje, ko se da…
 
Čeprav je enako,
ni mislim do miru,
sem, kaže, z napako,
pa so, nenehno, tu,
ne znam odložiti,
si zanje »vzeti čas«,
razpredajo niti,
nenehen je njih glas…
 
Obenem kasneje
klepet se mi zgodi,
pomemben je, šteje,
v njem včeraj se budi,
iz dneva v dan traja,
čim večkrat, če se da,
in v njem se poraja
spomin na srca dva…
 
Ja, jutro me bega,
ni nič narobe z njim,
zaspanost se krega,
ko s koso v breg hitim,
ko bi se še dalo,
za uro, ali dve,
kako bi se spalo,
a bo, ko bo, bo že…
 
Polegajo trave,
vse trudnejši zamah,
ne gre mi iz glave,
bila mi je v rokah,
za mano čistina,
in trave, spredaj, šir,
mi njena bližina
prinese, zopet, mir…
 
Prav težko je vstati,
ko noč miru ne da,
ko znal bi se dati
na kosa, najmanj dva,
da zmogel bi biti
in s travo, in pa z njo,
ob košnji buditi
kar nekdaj je bilo…
 
Bo že, ko me zvije,
takrat bom trdno spal,
telo se spočije,
in v mislih bom zastal,
potem pa, spet, znova,
drugače, pač, ne gre,
dokler zgodba nova
iz stare ne dospe…

Ni komentarjev:

Objavite komentar