nedelja, 14. avgust 2022

Beži mi, le beži…

Je čas le začasnost, s seboj se izšteva,
s seboj se igra, mu za drugo sploh ni,
nikamor ne teče, četudi mineva,
mineva zato, da se znova rodi…
 
Ne rabi kazalcev, se sploh ne premika,
ostalemu vsemu le sebe krati,
nekje se začne, da se ves čas izmika,
dokler ga, na koncu, za hipec več ni…
 
Prav vse, kar zastavi, začne, da odpravi,
brezčasnost ni dana za dlje kot za štos,
nikdar ni najboljši, nikdar tisti pravi,
da bi vsaj za čas nek zares mu bil kos…
 
Vem, pridno mi šteje, in hitro odteka,
iz leta mi v leto hitreje beži,
mu sploh moja volja ni neka prepreka,
še huje, vse bolj se mi v prazno godi…
 
Nikdar nisem znal ga uspešno loviti,
nikdar si obračal ga nisem v svoj prid,
in zdaj naj bi šel z njim si upe bodriti,
prav zdaj, ko vsak up mi le bled je privid?!
 
Ne, vsi so načrti za hrbtom ostali,
sem zmogel, kar sem, več se več mi ne da,
so vzeli mi vse, tisti, ki so jemali,
so redki, da sežem jim v sredo srca…
 
Prav zlahka, na hitro, jih zmorem prešteti,
nihče me, med njimi, nikdar ni izdal,
in vem, v njih ostal bom, za njih čas, živeti,
ne da bi, za hipec, se jih sramoval…
 
Moj svet je za redke, vanj vsakdo ne sodi,
pa naj še tako si v njem biti želi,
obraz kdor si maže, v nevrednem kdor blodi
drugam naj poišče si svoje poti…
 
Dam toliko nase, da zmorem jokati,
da mi neiskreno na daleč smrdi,
prevečkrat v zaman sem hitel roko dati,
pa zdaj mi v zaman niti malo več ni…
 
Ja, resda so redki, v veselje mi dani,
še prstov na roki je zanje preveč,
a moji vsi upi v njih neizdani,
ni sile, ki spravi iz mene jih preč…
 
A tisto ostalo, na srečo bolj malo,
če hoče, če noče, vse manj mi je mar,
to čas mi razčasi, da manj me bo žgalo,
končalo, docela, bo v svetu utvar…
 
Čemu le bi v dušo strupeno vnašal,
čemu le bi prosil, kar vredno me ni,
sem znesel, dokler sem v prid nek jim znašal,
čemu le bi meni, in zame, bili…
 
Res, tudi moj čas prav nič ne prizanaša,
in vem, tudi jaz samo enkrat živim,
in manj, kot me je, več, barabež, odnaša,
je vreden da z vrednim bolj vredno puhtim…
 
Ja, resda so redki, v veselje mi dani,
a vsak je, od njih, neizmeren zaklad,
ko bodo spomini jim name uležani,
imel me, od njih vsak, še vedno bo rad…

Ni komentarjev:

Objavite komentar