ponedeljek, 15. avgust 2022

Moj kamen

Kot Sizif, ki kamen svoj v goro razvlači,
in butasto rine, iz dneva v dan,
namesto, da čas si povsem predrugači…
tako tudi jaz nek svoj kamen imam.
 
In rinem ga, rinem, da vse je že smešno,
še zlasti takrat, ko navzdol ubeži,
tolažim se, da mi bo enkrat uspešno…
A kamen je kamen, in zame mu ni.
 
Do vrha mi seči še ni bilo dano,
je daleč do tja, kjer zašpika v nebo,
na nebu pa kot da prav vse je zlagano…
Kamnito mi s kamnom vsi upi gredo.
 
Nebeški so Sizifu kazen dorekli,
pa mora plačati za velik svoj greh,
a jaz, le do kdaj bodo upi me pekli…
Ker grešen sem zbujal življenje v očeh?!
 
Ne vem, nič ne prija, bobneče ropoče,
ko kamen izmuzne se, in poleti,
takrat vse z neba se v meni razjoče…
A kamen kot kamen, se ne spremeni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar