torek, 16. avgust 2022

Povej - kaj…

Povej, kaj mi je narediti, da vse to končam,
vse to, kar ruši in razjeda,
krepko s temačnostjo preseda,
mar zmorem sploh, in znam?!
Povej, mi dano je početi, karkoli bi počel,
da bi poglede ti razvnemal,
poljubljal te, in te objemal,
da znova bi živeti tebe smel?!
 
Povej, naj grem tja med vrhove, domala pod nebo,
v bogove ni mi moč verjeti,
če hočeš, pa jih grem ošteti,
kaj delajo, da nama je tako?!
Povej, naj grem vse do tečaja, v katerokoli smer,
da bi z menoj spet biti znala,
da bi z menoj se spet smejala,
da bi ti sanje klical vsak večer?!
 
Povej… vem, v tebi še domujem, še vedno, vem, sem tvoj,
neštetokrat ti je jokati,
brez mene biti ni ti znati,
a jaz, kljub temu, sam bom, spet, nocoj…
Povej… res te v sebi nosim, a to dovolj mi ni,
četudi v srcih je bližina,
oddaljenost je bolečina,
ki prav nikdar, za hip, ne popusti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar