nedelja, 21. avgust 2022

Ni do vrednega na vsakem koraku…

Nekoč je Svetlana Makarovič več mesecev iskala mojo telefonsko številko. Ženska nima računalnika, in ne brska po spletu…
Kjerkoli je spraševala, tam bodisi niso poznali, moje številke, bodisi z njo, v duhu varovanja zasebnosti, niso hoteli postreči, Svetlani. Ki se je zaradi tega lotila iskanja mojega naslova. In je skorajda obupala, ko so se je usmilili v nekem uredništvu, da je lahko, končno, vzpostavila stik z menoj…
 
Svetlana je več mesecev iskala način, da stopi v stik z menoj. Pazi, Svetlana, in ne nek jebiveter, kakršnega na slednjem koraku srečaš, da mu ne zaupaš!
 
To mi je, uvodoma, omenila, bežno, že v pisemcu, katero mi je poslala. Kasneje pa, ko sva že bila na ti, je tudi »potožila« po tem vprašanju, čeprav dobro ve…
 
Ko bi lahko v vsakem bifeju dospela do moje telefonske, bi me, takrat, sploh iskala?! Bi ji bil sploh karkoli vreden, takšen, zlahka, in povsod, dosegljiv?!
 
Ja, običajno je tako, da do lahkega zlahka prideš, da se za ničevo ni treba niti malo potruditi, se kar samo ponuja. In je običajno tudi tako, da je ničevo le ničevemu vredno, pa je meni Svetlanino prizadevanje o marsičem spregovorilo. Čeprav sem že prej vedel, da nisem »javno dobro«, in da to, nikoli, niti biti ne želim!

Ni komentarjev:

Objavite komentar