torek, 30. avgust 2022

Ko se bom izpel…

Si včasih, za nek bežen hip, izpeti zaželim,
da ne bilo ničesar bi, kar sili mi na plano,
čeprav prav verz edini je, s katerim govorim,
ne da bilo bi govorjenje v prazen nič peljano…
 
Ja, vem, se ni še pripetilo, sem v verzih bil spočet,
ne vem čemu, a kaže, da so dali mi jih v žile,
mi marsikdaj, prav radi njih, bil znosnejši je svet,
in žalosti premnoge so prav z njimi se tešile…
 
Nekoč sem jih pošiljal stran, zdaj sebi zapisujem,
nekoč sem z njimi šel učit, spoznal, da je zaman,
in tudi radi njih stojim, še vedno, in kljubujem,
kot steber so, doslej vsaj čvrst, v oporo mojo dan…
 
Si, včasih, za nek bežen hip, izpeti zaželim,
da ne bilo ničesar bi, kar peti bi me gnalo,
a se ne dam, zamah z roko, in željo prepodim:
če se zgodi, takrat ne bo me prav nič več ostalo…

Ni komentarjev:

Objavite komentar