torek, 16. avgust 2022

Pa te težave!

Resda težave so tisto polnilo,
ki zmore dati življenju pomen,
brez vseh zapletov le-to bi minilo
zlahka, in prazno povsem…
Na prav vsakem koraku vsakdanje,
tu in tam težja se zdi,
včasih pa neka popelje v spoznanje,
da prav povsod dano ni…
Vsaka razrešena le moč poraja,
žene, veselo bodri,
takšna pa, ki dolgotrajno vztraja,
skuša, ko voljo šibi…
Zmorejo nam ogledala držati,
kaj zmoreš z njimi, kako,
če se učiš, moč je lažje ravnati,
veš kje, če sploh, ti bo šlo…
 
Resda težave so vse v boljša pota,
resda poseben namen jim je dan,
a pod korak se preveč mi jih mota,
zlahka bi nekaj potisnil jih vstran!
Kot bi jih prosil, tako me pestijo,
kaže, da sem bolj zabit,
v sokrata me spremeniti želijo,
češ še se moraš učit…
Meni pa, včasih, priznam, ni do uka,
jih je preveč, ki »vedo«,
raje bi, da mi življenje ni muka,
vsaj za kak dan naj gredo…
Resda težave so takšne narave,
da znajo vodit še dlje,
a meni ni do vesoljne daljave,
raje bi tu da ne žre…
 
Dajte, težave, za hipec, vsaj malo,
nehajte, prosim, učit,
se na tem svetu ne bo nič poznalo,
če bom umrl zabit!

Ni komentarjev:

Objavite komentar