ponedeljek, 15. avgust 2022

Ne beračim

Že misel, da bi prosil, mi je tuja.
Še zlasti ne za tisto, kar je zlahka dobiti,
ker ne zmore, v ničemer, vredno biti,
pa se povprek samo ponuja!
Nikdar ni meni v gneči sreče,
nasprotno – zgolj smrdeče.
 
Ne maram lahke hrane. Ne lahkih vseh poti.
Za nizko ceno dobrega prav nič se ne dobi.
Ne maram vseh, ki zlahka se vrstijo v svet barab,
ne lahke sreče, lahkih vab in zlasti lahkih bab!
Kar vsakdo sme imeti
mi zmore – le smrdeti.
 
Ne maram lahkih knjig, ne maram blebetanja.
Ne maram psa, ki v vsako psico hoten se zaganja.
Bolj kot dospeti je težko, bolj vsak korak mi šteje,
dlje kot dežuje, lepše se, zatem, nebo zasmeje!
Ne beračim. Se prerado skaže,
da izberačeno – samo umaže.
 
Če ni mi imeti, potem – ne bom imel!
Brez marsičesa že doslej sem, zlahka, preživel.
Če vrsta je predolga, sploh ne bom v njo šel stati,
kar vsakomur je dobro, mi ne zna prav nič veljati!
Sem čuden? Prav, naj bo tako,
naj lahko lahkim zlahka bo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar