torek, 16. avgust 2022

Hvala?!

Ko pobiram, poberem, da ni na tleh.
Ko podpiram, podprem, da zmore stati.
Ko zaupam, zaupam, in iščem v očeh,
vso tisto lepoto, ki sme mi veljati…
 
Ko nudim, še dam, da zmorem deliti.
Ko varujem, čuvam, v pomembnost mi sveti.
Ko objemam, objamem, ker rabim topliti,
vse tisto, kar v meni sploh zmore živeti…
 
Ko spuščam, spustim, da lahko je po svoje.
Ko vodim, usmerim, da pot ne greni.
Ko dajem, razdam se, da v drugem zapoje,
vse tisto, kar v meni, si peti želi…
 
Nikdar ne računam, nikdar ne trgujem.
V plačilo ničesar sploh ne pričakujem.
Kakopak, z izjemo tega, da žari,
vse to, kar počenjam, iz drugih oči…
 
In najde se kdo, ki nek hvala izreče,
čeprav raje slišim odzive srca.
In najde se, kdor v koš vse dano pomeče,
in s tem tudi mene, preprosto, v nič da.

Ni komentarjev:

Objavite komentar