sreda, 31. avgust 2022

V moji bližini?!

Prav čudno v tvojem svetu sveti,
kot da bi te razklalo,
povej, je sploh moč razumeti
vse to, kar je nastalo?!
 
Želiš si biti v moji bližini,
obenem me v daljo odrivaš,
trenutek vsak tvoj nekaj hlini,
za hrbtom neštetosti skrivaš…
 
Želiš si biti v moji bližini,
a daleč te, daleč odnaša,
dodajaš vsak dan bolečini,
te v tem prav nihče ne prekaša…
 
Želiš topliti me, ogreti,
dejansko pa komaj me gledaš,
ti dano ni me sploh objeti,
ob meni kot tujka posedaš…
 
Želiš do konca me čutiti,
a stežka kak hip mi posvečaš,
vse druge zmoreš veseliti,
četudi jih komajda srečaš…
 
Ti moja nežnost dušo čuva,
da dano ji sploh je živeti,
a v meni dvom nenehno kljuva,
mar zmoreš sploh dušo imeti?!
 
Prav čudno v tvojem svetu sveti,
edini sem grel ti življenje,
zdaj vse, kar zmoreš mi početi
je to, da mi zbujaš trpljenje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar