torek, 16. avgust 2022

Še nisem preštel…

Marsičesa še nisem preštel.
Vseh zvezd, denimo, vseh kometov.
Vsega, kar izgubil sem, a sem imel,
vseh sanj nedosanjanih, lažnih obetov…
 
In nisem preštel svojega imam rad.
Ne vem, se vsega ne da šteti.
Vem le, da sem nekajkrat zletel v prepad,
ko rad te imam ni mi smel več živeti…
 
In pljunkov vseh tudi nisem preštel,
so znali me dobro pljuniti.
Zgolj tistih, ki so, kadar rad sem imel,
me zmogli s seboj razsvetliti…
 
Vem, vsakdo o sebi predvsem govori,
s početjem se, zlahka, izkaže,
ne pljuvam, ker sline se škoda mi zdi,
da se s čem nevrednim umaže…
 
Pustim, saj ni sile, zgolj redkim pustim,
veliko vsega ne vedo,
nekako se trudim, nekako zdržim,
za kanček je le bolj grenko…
 
Ne vem, se verjetno ne bom v to podal,
da štel bi, vse, kar je moč šteti,
sem tu, in popljuvan bom tudi ostal,
naj času bo čas razodeti…

Ni komentarjev:

Objavite komentar